Γεώργιος Χ. Μπίνας-Βιογραφικό


ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΡ.ΜΠΙΝΑΣ
YΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 6973804986
EMAIL: binas.george@gmail.com

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ...


Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1978.
Με την οικογενένειά μου εγκαταστάθηκα στην Αμφιλοχία το 1989.

Γονείς μου είναι ο Χρήστος και η Λαμπρινή Μπίνα, συνταξιούχοι δημόσιοι υπάλληλοι.

Είμαι παντρεμένος με την φαρμακοποιό Θεοδώρα Ζήση και έχουμε δύο κόρες, την Λίλα και την Ειρήνη.

Σπούδασα στην Φαρμακευτική Σχολή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Είμαι φαρμακοποιός και διατηρώ φαρμακείο στο Δ.Δ. Σαρδηνίων Αμφιλοχίας εδώ και 11 χρόνια.
Είμαι γενικός γραμματέας του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αιτωλοακαρνανίας, ειδικός γραμματέας της Ένωσης Βαλτινών Επιστημόνων, πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου Σαρδηνίων.

Υπήρξα επί διετία πρόεδρος του Ναυτικού Ομίλου Αμφιλοχίας.