Νίκος Χούτας - Ένα πλούσιο Βιογραφικό


Γεννήθηκα το 1979 και η ιδιότητά μου, πέραν του υποψηφίου Δημοτικού Συμβούλου Αμφιλοχίας, είναι -ανάμεσα σε άλλα- Πολιτικός Επιστήμονας και Ιστορικός

Αποφοίτησα με άριστα από το Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου έχοντας ολοκληρώσει πρωτύτερα τις σπουδές μου στο Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (Δ.Π.Θ). Ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ακολούθησε η διδακτορική διατριβή στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου, η οποία σήμερα βρίσκεται στην τελική φάση εκπόνησής της, ενώ παράλληλα είμαι υπεύθυνος σεμιναριακής υποστήριξης για την Πρακτική Άσκηση των φοιτητών. 

Ως ερευνητής συμμετέχω στο πρόγραμμα του Κέντρου Έρευνας Νεότερης Ιστορίας: «Τόποι Μνήμης» για την Ελληνική Επανάσταση στην Αθήνα, 19ος-20ός αιώνας. 

Το 2006 μετά το Διεθνές Σεμινάριο Ολυμπιακών Σπουδών για μεταπτυχιακούς φοιτητές της Διεθνούς Ολυμπιακής Ακαδημίας τα επόμενα τρία χρόνια συμμετείχα ως συντονιστής στις ετήσιες Συνόδους της (2007-2009). 

Στα χρόνια των σπουδών μου πολλές δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά συνοδεύουν την έρευνά μου. 

Από το 2003, συμμετέχω στα Δ.Σ., από διάφορες θέσεις, πολιτιστικών συλλόγων

Με την ιδιότητα του γενικού γραμματέα της Ένωσης Βαλτινών Επιστημόνων ήμουν μέλος στην Οργανωτική Επιτροπή της Ημερίδας με θέμα «Η κτηνοτροφία βασικός πυλώνας ανάπτυξης του Δήμου Αμφιλοχίας» με διοργανωτές την Ένωση Βαλτινών Επιστημόνων και τον Δήμο Αμφιλοχίας (7/7/2012). 

Το 2011 εκδόθηκε το πρώτο του βιβλίο-μονογραφία με τίτλο «Ο Βουλευτής Βάλτου Χαρίλαος Τρικούπης. Το εκκρεμές και η επώαση μιας εκλογικής επανόδου (1895-1896). Η Ελλάδα σε αναζήτηση ηγεσίας». 

Από το 2011 έως το 2013 είμαι ομιλητής στην «Ημέρα Μνήμης Γιάννη Σταθά», στον Παλαιό Σταθά, στα πλαίσια των Πανακαρνανείων. 

Είμαι, επίσης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανελληνίου Γυμναστικού Συλλόγου μια που η αγάπη μου για την άθληση δεν πνίγηκε στα βιβλία. 




Εκπαίδευση
Σχολή μεταπτυχιακών σπουδών:
Panteio University of Athens

PHD


Αγαπημένες φράσεις
Ευδαίμονα δέ πολιτείαν ουκ εις μέρος τι βλέψαντας δει λέγειν αυτής, 
αλλ’εις πάντας τούς πολίτας.
 Αριστοτέλους, Πολιτικά (1329 α)